Matkasport e-pood

Matkaspordi omanikele oli selge, et e-pood vajas uuendamist. Võtsime ette Matkasport e-poe laialdase funktsioonide ja disaini uuendamise. Matkaspordi e-poel on alates 2023 novembrist täiesti uus nägu. 

Uuendatud e-pood

Uuendatud kujunduses kasutatakse värve ja värvide kombinatsioone, mis pärinevad Matkaspordi logolt ja haakuvad matkamise temaatikaga. 

Esilehel on ajastatud bännerid ning need on kvaliteetsele e-poele kohaselt responsiivsed. See tähendab, et igal seadmel on need korrektselt paigutatud, nähtavad ja kasutajasõbralikud. Matkasport e-poe haldurid saavad bännerite sisu muuta.

Esilehel on ka TOP kategooraid ning nende all ka populaarsemad brändid. 

Plokid esilehel on selge eraldusega disaintud. Neil on erinevat värvi taustad ning taustadel on olemas huvitav tekstuur. Plokid nagu uued tooted, blogi, jalus – kõik need on erinevate taustadega, aga värvid on valitud nii, et järsk muutus värvides ei segaks silma. 

Matkasport e-poes on olemas moodul toodete saadavuse kohta. See kuvab, millises kaupluses on kliendi valitud tootekombinatsioon saadaval. Näiteks, kui klient valib riietuse värviks pruuni ja suuruseks M, siis näidatakse rippmenüüs vaid neid kaupluseid, kus antud kombinatsioon olemas on.

Otsingulehe disain

Ülesanne oli kohandada otsingulehe disain sarnaseks vana e-poega, aga samas arvestada uue disaini üldiste elementidega.

  • Teha otsingutulemuste jaoks eraldi leht.
  • Teha valmis ka kena otsingutulemuste eelvaade otsingusisendi all.

Kuvada klientidele arusaadavamalt, et toode on otsas või sellel on kombinatsioon

Enne oli nii, et ei saanud täpselt aru, kas tegu on kombinatsioontootega või toode on üldsegi otsas.

Pärast:

Siit on ka näha, et tootekaart on modernsema disainiga.

Üheleheline checkout

Kõik vajalik tellimuse tegemiseks on ühe lehe peal. Liigset informatsiooni ei küsita. Disain on ühtne terves e-poes.

Üks suur eesmärk: SEO ränkingu säilitamine

Meie eesmärk oli säilitada SEO ränking Matkaspordi e-poel ja see meil ka õnnestus. Kui e-poel on juba populaarsus olemas ja seda hakatakse uuendama, siis tuleb kindlaks teha, et otsingumootorites e-poe populaarsus säilib peale uuenamist.

Veel funktsioone

  • Tootelehel kuvatakse seotud tooteid.
  • E-poel on uuendatud Cookie moodul.
  • Jaluse uudiskiri on seotud Smaily-ga.
  • Messengeri chat.

Autentimine

Sisse saab logida ID-kaaridga, mobiil-ID-ga, kontodega nagu Google ja Facebook.

Tööprotsess

  1. Nõuete kaardistamine, koosolekud
  2. Planeerimine, tööde nimekirja koostamine ja kuude kaupa etappideks jaotamine
  3. Kujundus ja jooksev arendus
  4. Poe funktsioonide testimine, SEO ja muud analüüsid
  5. Töö üleandmine, jõustamine 
  6. Hooldus ja tugi

Tehtud liidestused

  • Montonio makselahendus
  • Inbank järelmaks
  • GA4
  • Domino
  • Buum
  • Esto järelmaks
  • Smaily

Kasutatud tehnoloogiad