Ntrend e-poe nõuded ja eesmärgid

Luua Ntrend e-poele modernne kujundus. Kujundus pidi võimaldama kategooriapuu kuvamist. Ntrendil on selline jaotus, et on suuremad kategooriad, mille all on alamkategooriad. Seega kujunduses tuli arusaadavalt menüüribal kuvada suuremaid kategooriaid ja kuvada nende kategooriate all ka ripp-menüüd, mis näitavad alamkategooriaid. Sellise menüü ülesehitusega leiab Ntrendi klient kiiresti otsitava toote.

Ntrend soovis luua mitmikpoe (multi-store), et oleks olemas pood nii Eesti kui ka Läti klientide jaoks. Lätis on aga erinev käibemaksu määr – Eestis on 20%, aga Lätis 21% ning Ntrendile on väga oluline, et käibemaksu määra arvestus toimuks automaatselt ja muidugi korrektselt. See oli olukord, mis tuli arenduse käigus ära lahendada.

Lisafunktsioonid

Luua saadavuse tabel erinevate toote suuruste kohta erinevates füüsilistes kauplustes

Tuli teha tabel, kus on olemas erinevad füüsilised poed ja antud toote erinevad suurused.

Uuendada e-poes automaatselt tellimuse staatust, kui kuller on paki peale võtnud

E-poes muudetakse Omniva ja Smartposti tarneviisidega tehtud telimuste staatus automaatselt “saadetud” olekusse, kui kuller on paki peale võtnud. E-poe haldur ei pea siis staatust ise pidevalt käsiti muutma. See aitaks hoida halduril aega kokku ja ta saaks tegeleda muude kasulikemate asjadega. Ka kliendid saaksid paki liikumise kohta kiiremini info kätte.

Facebook ja Ntrend e-poe omavaheline ühendus

Ntrend soovis kuvada oma e-poe tooteid ka Facebook e-shop all. Selleks oli vaja luua side e-poe ja Facebooki vahel, et XML failist saaks Facebook kätte kogu vajaliku info toodete kuvamiseks.

Hüljatud ostukorv

Luua hüljatud ostukorvi meenutused. See tähendab, et kui Ntrend klient hülgab mingil põhjusel oma ostukorvi, siis saadetakse talle meenutus.

Esimene e-kiri saadetakse kliendi e-postile 1 tund peale ostukorvi hülgamist. Sellel on kirjas “[Kliendi nimi], sinu valitud tooted on veel saadaval” ja samuti on näha tooteid, mis kliendil ostukorvi jäid. Tähtis on, et sõnum oleks lühike ja kliendi valitud tooted oleks nähtaval. Samuti on olemas nupp, et klient liiguks tagasi oma ostukorvi e-poes.

Teine e-kiri saadetakse päev hiljem, et veelkord kliendile meenutada, et ta viiks oma ostu lõpuni. Kui klient ei reageeri sellele, siis tuleb talle veel 3-5 päeva hiljem kiri sama meenutusega, kuid veel ka sooduspakkumisega tema ostukorvis olevatele toodetele. Selline soodus võib kliendi otsustele hästi mõjuda.

Tööprotsess

  1. Vana lehe otsingumootori analüüs, demograafiline analüüs
  2. Koosolekud kliendiga, kliendi ärivajaduste kaardistamine
  3. Uue kujunduse loomine ja sellele tagasiside küsimine
  4. Testimine
  5. Lisafunktsioonide arendamine, lisamine ja testimine
  6. Töö üleandmine ja kliendi koolitamine

Tehtud liidestused

  • Eeva
  • Kaup24 liides
  • Omniva
  • Itella Smartpost

Kasutatud tehnoloogiad