Joik e-poe nõuded

JOIK e-pood asus enne vananenud PrestaShop versioonil, seega oli vajadus e-poe uuenduseks. Samuti oli eesmärgiks luua uus kujundus, kus esileht tutvustab brändi. Luua JOIK kliendile võimalikult lihtne maksmise teekond – üheleheline checkout. Panna rohkem rõhku mobiilivaatele, et mobiili kasutajatel oleks meeldivam kogemus. Videote lisamine esilehele ja tootelehtedele. Tuua välja kampaaniatooteid märkide ja “kleepsudega”. Moodul selleks, et näidata Instagrami pilte esilehel. Lisada avalehele plokk aktuaalsete blogipostitusega, et neid ei näeks vaid blogilehe alt.

Põnevad ostukorvi lahendused

Kaks varianti: "Osta toodete kombo, saad soodsama ostukorvi" ja "Last minute treat" ehk "Viimase hetke pakkumine".

Esimene lahendus tähendab seda, et kui üks toode lisada "korvi", siis pakutakse kokkusobiv toode ning teavitatakse, et toodete komplekt on soodam, kui tooteid eraldi ostes. Teine lahendus tähendab seda, et lehel on "kuum" pakkumine – soovitatakse kliendile lisaks soetada hetkel suure allahindlusega pakutav toode, enne kui ta maksmisega edasi liigub. 

Meie lahendus

JOIK e-poe platvormi PrestaShop uuendus, et tagada piisav turvalisus ja saada võimalus lisada uusi funktsioone ja mooduleid. Loodud uus kujundus, mis näitab müügihitte ja auhinnatud tooteid, plokki viimaste blogipostitustega ja viimaseid Instagrami postitusi. Kasutajasõbralik disain nii arvuti, mobiili kui ka tahvelarvuti kasutajatele.

Eriarendus: püsikliendi kupongid

Püsikliendi soodustuse ja fikseeritud ajaga allahindluse kombineerimisel tekkis probleem: püsiklient saab vaikimisi e-poes -10% allahindlust ja kui püsiklient kasutab lisaks -20% kupongi, siis -10%-le lisandub -20% allahindlus. Maksimaalne allahindluse protsent, mida klientidele soovitakse pakkuda, on 20%, seega soodustuste summeerimise välistamiseks loodi selline loogika, et kui kupongi allahindlus on suurem kui püsikliendi allahindlus, siis e-pood rakendab ainult kupongi allahindluse, mitte mõlemat. Kokkuvõttes, e-poes valitakse automaatselt suurem allahindlus ja rakendatakse ostukorvile.

Otsingumootori optimeerimine (SEO)

E-poodide ja veebilehtede ehitamisel on oluline, et järgitakse SEO reegleid. Nii saab suurendada tõenäosust, et otsingu kaudu leitakse just see, mida vaja. Nii saab ka kaupmees kindlustada, et õige klient ta lihtsasti üles leiab.

Tegime Joik e-poele analüüsi ja koostasime nõuannete dokumendi, mis SEO muudatusi võiks teha, enne kui uus e-pood on kõigile kättesaadavaks tehtud, ja mida tuleks teha peale seda, kui e-pood on üleval, näiteks indekseerimise vigade kontroll ning sitemap värskendamine Google Search Console'is. 

Hotjar seadistamine

Hotjar annab võimaluse vaadata, kuidas kliendid lehel liiguvad, millised on kõige atraktiivsemad nupud ning täielikult analüüsida klienditeekonda. Hotjar tulemuste analüüsi abil saab teada, mida võiks e-poes alles jätta, mis on see, mida tuleb kindlasti eemaldada, või mida tuleks täiendada ja arusaadavamaks teha. 

Eelmises poes oli Hotjar olemas, mis aitas meil selle tulemusi arvestades luua uue kasutajasõbralikuma e-poe kujunduse.

Tehtud liidestused

  • Directo liidestus
  • Transpordimoodulid
  • Montonio maksemeetod
  • Google analytics
  • Hotjar

Kasutatud tehnoloogiad